piątek, 4 października 2013

Odmowa oceny bloga panna-z-bozejewa.blogspot.no

Droga Gayaruthiel, niestety muszę odmówić ocenienia Twojego bloga. Przeczytałam wszystkie dziesięć postów i po prostu nie czuję się odpowiednią osobą do oceny. Twój styl pisania jest według mnie niesamowity i widać, że przykładasz się do prowadzenia bloga. Nie chciałabym, aby ocena była długości paragonu, a jedynie taką udałoby mi się napisać. Nie jestem nieomylna, ale nie znalazłam żadnego rzucającego się w oczy błędu, a nie chodzi przecież o to żebym opisała jedynie swoje wrażenie dotyczące wyglądu. Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe.

3 komentarze:

  1. Cześć! Dziękuję za informację i za dobre słowo. Jeśli masz jakieś uwagi, choćby ze dwa-trzy zdania, które pomogłyby mi rozwijać tę opowieść, będę wdzięczna, jeśli się nimi ze mną podzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie powód do wystawienia odmowy jest... bez sensu. Nie ocenisz bloga, bo jest "za dobry"? To może uwzględnij, że oceniasz same "szity", skoro nie jesteś w stanie wyszukać żadnych błędów w dobrych tworach (które i tak zawsze posiadają jakieś mankamenty).

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie chodzi przecież o to żebym opisała jedynie swoje wrażenie dotyczące wyglądu.
    Przecinek przed „żebym". // Oceniać tylko słabe opowiadania, żeby móc po czymś pojechać? Tak. To jest sedno oceniania. o.O"

    OdpowiedzUsuń

.

.

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń